2 juli 2013

Styrkekramar!

Lille Bror är iväg i Göteborg och spelar handboll.
Partille Cup är en av de största handbollscuperna i Sverige
och jag är så glad att han får vara med och uppleva det.
Hoppas nu det går vägen för hans lag och de får en rolig vecka.

Jag vaknade och kände mig pigg.
Ingen större träningsvärk och det kändes skönt.
Dagen har försvunnit förbi och det har plingat till i telefonen
med resultat från Lille Brors matcher.
Det känns inte riktigt bra att vi inte kan vara med honom
men det är svårt att vara överallt.

Jobbet rullar på och just nu är det väldigt mycket.
Men jag försöker ändå gå hem i tid för att jag ska hinna med
och laga middag, träna och för att hemmet inte ska förfalla helt.
Jag lagade middag och sedan iväg på spinning.
Det är lika jobbigt varje gång men förmodligen är det så
att konditionen blir bättre och då tar du i mer och bli lika trött.
Det är väl det som är meningen.



Hela kvällen har jag tänkt på min goda vän som just nu befinner sig
i en livs situation som jag inte önskar någon annan.
Jag hoppas av hela mitt hjärtat att de får ett bra avslut
och att de tar med sig de ljusa minnena från åren som gått.
Styrkekramar till er alla!
Jag tänker på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina