20 juli 2013

Sommar kalas

Liten har blivit stor
Idag fyller kusin Oscar 13 år
Våra pojkar har blivit så stora och börjar växa förbi oss
Stort Grattis på din tonårs födelsedag!!!

Hej på dig!

Min "Pulled Pork" står i ugnen och gosar till sig.
Den sköter sig själv i flera timmar och det passar mig utmärkt idag.
Jag hade spanat in en fin bikini på Triumph butiken som
dessutom var nedsatt med bra rabatter.

Lille Bror och jag tog oss en sväng dit och jag fick provat en
och den passade bra, både storleks,- och prismässigt.
En liten runda inom Cervera och känna och klämma lite.
Det finns så mycket fint som jag skulle vilja köpa
men det finns ingen plats för det.
Om något ska in måste något annat ut.
Jag är lite överkänsligt mot när det blir för mycket prylar.
Det känns bara som om det är stöktigt istället.

Maken kände sig hänging och vilade hela dagen i soffan.
Men medicin och Ipren gjorde susen och framåt eftermiddagen började han känna sig bättre.
Hela familjen begav sig hemåt till dagens jubilar.
Där vankades det marockanska hamburgare i pitabröd.
Supergoda!


Stolliga jag försöker mig på att hoppa på studsmattan.
Det gick sådär bra för mig...


Goa och glada kusiner


Framåt kvällen åkte filtarna fram


Det blev lite kortspel och som pengar använde vi poker marker


Stora Syster är med oss hela kvällen och hon har sin fina
klänning från Hollister på sig.


Det blev en utesittar kväll och efter ett tag tog vi fram
s.k. konversations kort.
Det blir spännande diskussioner som aldrig annars hade uppstått.

God kväll i sommarnatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina