15 juli 2013

Power Skills

 Idag är var det ganska OK att stiga upp.
Trafiken på väg till jobbet har avtagit ganska radikalt.
Men det är inte många som är kvar på kontoret.
Jag och några få stackars ekonomer...
Det gäller att gilla läget.
Min tid kommer om några dagar.
SKÖNT!!!

Stora Syster arbetar också och hon är inne på sin femte arbetsvecka.
Hon är flitigt och vill göra bra ifrån sig och det är viktigt för henne att komma i tid.
Något har vi väl gjort rätt...

Idag när jag kom hem kände jag mig pigg och på gott humör
och jag behövde ingen "power nap"
utan jag påbörjade middagen direkt.
Vi satte oss till dukat bord redan vid halv sex tiden
och jag måste erkänna att det känns skönt att komma hem strax efter fyra på dagarna.
Kvällarna blir så mycket längre.
Det blir kanske en vans som fortsätter även i höst.
Den som lever får se.

Sedan var det dax för träning.
Och det var ett Powerskills pass.
Och det var super, super jobbigt!!!
Jag låg som en slagen hjälte på golvet i träningslokalen efter passet.
Men det gör nytta och jag kommer att boka in det nästa vecka igen.


En kvällsfilm med Bruce Willis tillsammans med kvällsfikan.
Jag slutar aldrig att förvåna mig över hans filmer.
Han är en kille som överlever allt!
Och jag överlever knappt min träning.
Livet är bra orättvist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina