9 mars 2013

Vintergäck på G

Hujedamej!!!
Vilken blåst!!!
Jag känner mig helt urblåst.
I två timmar har jag tittat på när Stora Syster har spelat fotbollsmatch.
Det var ingen mysig och varm eftermiddag.
Men en sak är positiv i alla fall - jag får en massa frisk luft.

Vart tog det fina vädret vägen?
I en veckas tid har det känts som om våren har varit i antågande
och det har varit en alldeles underbart skön känsla.
Den är enormt efterlängtad!!!
I mina rabatter i trädgården har vintergäck kommit upp en bra bit
och när solen står på så öppnar de sig och bara "lapar" sol.

Frukost med LCHF frallor och en ny god brie ost
och sedan har det varit vanligt helg pyssel med tvätt och städning.
Jag har lagat middag till ikväll när Maria och Benny kommer hit
och förgyller vår kväll och kanske har vi TVn på i bakgrunden
och lyssnar in låtarna i årets Melodifestival.
Nu ska jag hoppa in i duschen och bli alldeles genomvarm.
Det lär ta några minuter innan värmen kommer tillbaka.


Hoppas ni får en mysig och skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina