12 mars 2013

Besök hos Syster Yster

Nu är klart!
Barcelona är vidare i Champions Leauge.
Tillsammans har vi slappat framför TVn och sett hur spanjorerna har slagit ut italienarna.
Underbar fotboll!


God kväll på dig.
Imorse var det kallt, 10 minus grader men solen sken som en stor gul boll
mot en klarblå himmel. Oftast är det soligt väder när temperarturen sjunker neråt
och det har varit alldeles underbart väder idag.

En bra dag på jobbet med mycket budskap som ska hanteras.
När jag väl var hemma så hade resten av familjen redan ätit middag
och jag åt middag framför TVn trots att vi har förbud att äta framför TVn.
Men förbud är till för att trotsa, eller hur?

Stora Syster och Maken är i Bunkeflo och jag har kört
Lille Bror till sin handbolls träning.
Istället för att köra hem styrde jag bilen till Syster Yster
och hon bjöd på kaffe och fika.
Jag tänkte att det var inte lönt att köra hem till ett tomt hus.
Det var bättre investerad tid att umgås med Syster Yster.
Lite matinköp och sedan bänkade vi oss framför TVn
och fotboll.

Nu är klockan sängdax och då passar jag på att säga
GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina