19 mars 2013

Föräldrarmöte

Ännu en dag som har passerat
Idag har jag tillbringat många timmar på jobbet.
Möte redan klockan åtta och det är tidigt!!!

Kvällen avslutades på Lille Brors skola och ett föräldrar möte.
Vi har verkligen förmånen att han går i en bra klass
med många ambitiösa ungdomar och 
underbara pedagoger.

Nu har jag packat alla mina kläder inför resan.
Vädret väntas inte bli det bästa, runt 5 grader och lite regn någon dag.
Jag tittade hur det hade sett ut förra året vid samma tid
och det var inga 5 grader då inte.
Mellan 10-15 grader och sol!

Men what to do?
Jag har packat ner tjocka stumpor, långkalsonger, mössa, vantar
tjocka tröjor.
JAG HATAR ATT FRYSA!!!
Att går ute hela dagen kan vara kallt trots att solen är framme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina