17 mars 2013

Det bara blåser hela tiden!!!

Snart är det påsk!
Jag är väldigt förtjust i påsken.
Det är en lugn helg med inte så mycket som ska förberedas.
Men i år blir det inte att jag kommer att ta fram något påskpynt
eftersom vi ska resa på semester.

God kväll kära du!

Idag har det blivit lite mer sport aktiviteter för mig.
Först ut var Lille Bror och handboll på hemmaplan.
En snörplig förlust men att möta serieledararna kan vara tufft.
Nästa sport evenemang var fotboll för Stora Syster.
De hade samling redan halv två och match start var tre.
Jaha, vad ska jag göra under tiden??
En liten promenix ut på Ön i Limhamn.
Ön är ett fashionabelt område i Malmö med jätte fina hus och lägenheter.
Men läget gör att det alltid blåser och speciellt idag.
Tur att man har lite vikt för annars hade jag blåst i vattnet...

Matchen gick sådär och när den blåstes av var jag stelfrusen.
Känseln i fingrarna var helt borta.
En sak är säker - JAG HATAR ATT FRYSA!!!
Det tar flera timmar innan jag får upp värmen igen,

Nya fina påskägg från Ellos
En varm dusch, middag och en filt i soffan fick avrunda helgen.
Nöjd och belåten gick jag till sängs redan klockan 10
med vetskapen om att nästa helg befinner jag mig på andra sidan jorden
och har "A really good time in the BIG APPLE"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina