7 maj 2010

Vintervindar

Det är så fruktansvärt kallt ute. Fatta att det är den 7 maj idag och man behöver ha vinterjackan på sig. Igår hade Anton avslutning med sin handboll i en park i Staffanstorp. Krille och Anton stack iväg redan halv sex och jag anslöt vid sex tiden. Jag hade skidjacka och mössa och vantar på mig och ändå frös jag. När vi sedan kom hem vid halv åtta tiden fick jag duscha varmt i 15 minuter för att få upp kroppstemperaturen. Sen gick hela kvällen åt att sitta med en filt i soffan och dricka te. Nej, nu får det vara slut med detta - Jag strejkar!!!!!!

1 kommentar:

  1. Det är rent löjligt hur kallt det är. Nordostliga vindar har vi här idag, svinkallt med andra ord.
    Jag vill ha varmare.
    Kram.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina