10 maj 2010

Välkommen måndag

Måndag - den kommer alltid för fort. Men plikttrogen som den är så är måndagen där när vi vaknar just denna morgonen. Jag är bra på att vända lite på dygnet när det är helg så att vakna pigg och vaken en måndag är en utopi. Jag segar mig igenom förmiddagen med två-tre koppar kaffe men just idag är kaffe maskinen trasig. Det blir bara blask. Jag har ringt och felanmält den så just nu är det en lång väntan...En positiv sak som har varit på agendan idag är att vi har fått en liten rundvandring på vår nya arbetsplats. Om två veckor ska vi flytta in i sprillans nya lokaler. Det var så ljust och fint, nya skrivbord, nya konferansrum. Det känns som lyx att få flytta in i dessa lokaler!

5 kommentarer:

  1. Härligt med nya fräscha lokaler! Blev det något gott kaffe?
    kram

    SvaraRadera
  2. Gratis till nya lokalerna! Och till din fina tvättstuga, ser så praktisk ut.

    SvaraRadera
  3. Härligt att få lite nytt och fräscht på jobbet! Vi flyttade till nya lokaler i höstas och det var verkligen ett lyft. Ha en fin vecka! Kram krma

    SvaraRadera
  4. Jag älskar måndagar och allt de för med sig i form av ny vecka - nya möjligheter.
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina