19 maj 2010

Öde på bloggen

Dagarna bara rusar iväg och jag har inte haft någon inspiration att blogga. Måndagen bestod i att laga middag och leverera Anton till fotbollen och sedan fastnade jag framför TVn och tittade på något som jag inte kommer ihåg. Igår var det Power Point kurs (vilken i och för sig var väldigt bra), sedan middag, Anton spelade Baryton och Emma spelade seriematch mot Lunds SK.
Det är detta som kallas vardag och ibland är det riktigt skönt att inte ha något inplanerat. Jag går ner i tempo vilket i och för sig är bra men jag blir lätt uttråkad. Men idag har jag skärpt till mig och planerat in några saker som måste göras ikväll. Snickaren Per kommer och tillsammans med Krille ska de jobba lite med uterummet. Lagom till hösten ska allt vara klart med målning och golv och annat pynt så vi kan sitta där när hösten kommer. Det ser jag framemot.
Jag måste bara påminna er att ikväll är det Leila Bakar på TV4+ klockan 21:00. Om ni får lust helt enkelt! Jag ska se det för hon är verkligen en av mina favoriter.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina