22 maj 2010

Vilken mysig dag

Dagen inleddes med klippning, sedan Antons fotboll i Stehag. Det kändes som vi hade hamnat i världens ände. Men efter rapsfält och kringel i krokar vägar dök samhället upp och mitt i denna bokskogsidyll låg en fotbolls anläggning, mitt ibland bondgårdar, kor, får och getter. De spelade oavgjort efter en lång hård kamp. Sedan har jag varit i Smygehuk och lämnat Emma hos sin vän och på vägen hem så körde jag inom Ting Ute & Inne, underbara affär.
Solen har verkligen varit till sin fördel idag och jag njuter i fulla drag. Det blir ännu bättre när min goda vän Monica bjuder mig på en kopp kaffe och att få lov att sitta ner och bara ta det lugnt i vårsolen och prata om ditten och datten.
Nu håller jag på och förbereder inför kvällens grillning och sedan är det final i Champions Leauge!

2 kommentarer:

  1. Här blir det fotbollsfinal också. Jag hoppas jag att Inter vinner. Du?

    SvaraRadera
  2. Den där uteplatsen är bara så mysig!!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina