28 maj 2010

I'm back

Det har varit dött på min blogg under hela veckan - bloggtorka med andra ord. Eller kanske det kallas migrän. I måndags kväll hade jag en nära döden upplevelse och det har tagit mig flera dagar att hämta mig från det. Jag var inte kontaktbar under flera timmar, synen försvann, kräkte upp halva magen och jag yrade en massa. Nej det var inget trevligt alls. Jag har fortfarande sviter från det och huvudvärken ligger där och pyr i bakgrunden.
Men nu i helgen har jag något trevligt att se framemot - Jag ska åka till Polen och Gdansk tillsammans med min käre man och våra goda vänner Stewe och Nettan. Flyget går klockan fem och jag njuter redan. "Smolket i bägaren" är vädret. Jag kan bara hoppas att det inte regnar i Gdansk.

7 kommentarer:

  1. Stackars dig, skönt att det är bättre nu! Ha det så trevligt i Gdansk!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en trevlig helg!!
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. Usch vad tråkigt, vad skönt att du mår bättre! Hoppas att du får en riktigt fin helg i Gdansk!

    Kram Emelie

    SvaraRadera
  4. Stackare. Hoppas nu att skiten är riktigt borta så du kan njuta av helgen. Ha det bäst. Kram.

    SvaraRadera
  5. Vilken pärs! Bara dom sega överlever! ;-) Njut av er resa, det låter väldigt härligt att spendera en helg med goda vänner i Gdansk!

    Största kramen till Dig!

    SvaraRadera
  6. Usch så hemskt. Jag vet hur det känns, men som tur var är det länge sedan jag själv hade ett sådant anfall. Sist det var fick Anders sitta och vakta mig för jag trodde jag skulle tuppa av.
    Stackars dig men tur att du är på bättringsvägen.
    Ha en skön helg i Gdansk!
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  7. Ah stackars dig! Hoppas du har en bra helg i Polen och mar mycket battre! kram towe.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina