12 maj 2010

Planer inför kvällen

Idag har Anton varit lite dålig, illamående och gått hem från skolan. Igen känns det som. Men ordentlig som han är har han klarat av det själv. Men nu verkar han inte vara så dålig men för säkerhets skull så får han stanna hemma från fotbollsträningen. Emmas vän kommer hit snart, Krille har stuckit iväg på handbollsträningen och jag ska snart påbörja middagen, kyckling sweet and sour. Annars har jag inget annat planerat utan jag utgår ifrån att det räknas som fredag vilket innebär soffläge.
Vad ska ni hitta på ikväll?

1 kommentar:

  1. Efter en runda på vårt kära Skåneplantor skall jag äntligen sätta mig ner och skriva en mathandlelista samtidigt som jag funderar ut allt gott vi skall sätta i oss och i vilken ordning.
    jag tror också att jag låtsas att det är fredag och smuttar några smuttar på rödvinet i boxen. Jajamensan!
    Hälsa Anyon och ha en trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina