19 maj 2010

Helt apropå

Först på jobbet idag och jag lämnade även sist av alla. Så blir det ibland men det jämnar ut sig i det långa loppet. När jag kom hem från jobbet så unnade jag mig en timme i soffan med Dr Phil. Helt plötslig stod min mamma i dörren och var liten sugen på sällskap. Fastän vi båda bor i Staffanstorp så blir det sällan vi träffas. Jag arbetar heltid och har aktiva barn som kräver sitt samt alla vardagsbestyr som ska ordnas med - ja, det är svårt att få tiden att räcka till. Men det är alltid lika trevligt när min mamma kommer och hälsar på även om det bara blir korta besök.
Per och Krille är fortfarande i full gång med uterummet och några skjutdörrar har kommit upp och det ser bra ut!

2 kommentarer:

  1. Trevligt! Du glömde väl inte Leila?
    Det gjorde jag, det blev Poirot istället.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du är ute hejar på grabbarna emellanåt, då blir de säkert glada! ;)
    kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina