3 maj 2010

Solig måndag

Det var underbart väder i morse när jag steg upp. Temperaturen hade jag dålig koll på men det kändes varmt. Det går i sakta lunk på jobbet. Har precis publicerat en rapport för första gången och det gick bra, förutom att jag saknade access att hämta informationen - dessa dator system... När man är ny på jobbet så tar det lite tid innan man har fixat allt med det tekniska och fått allting ordenligt installerat i datorn.
PS. Är fortfarande ganska röd i nyllet efter gårdagens fotbollsmatcher. Vårsolen tar hårt.

10 kommentarer:

  1. Sv: Jag hade svårt också första gången jag provade att lägga in detta. Det verkade som det var något fel just då. Försök igen för det är på exakt samma sätt som man brukar göra. Ha en skön måndag redface :-)

    SvaraRadera
  2. Solen skiner här också men det är förbaskat kallt i vinden.
    Vårsolen tar väldigt bra och väldigt ofta brukar jag slarva med solskyddet så här i början. Hoppas att det röda lägger sig lite :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Solen tar rätt så hårt, har varit ute i dag och även om det inte var så mycket sol så känns det lite i ansiktet.
    Vad roligt att du läser min systers blogg också! :)

    SvaraRadera
  4. Här har solen försvunnit för dagen verkar det som (det som såg så hoppfullt ut i morse). Förhoppningsvis är den tillbaka i morgon igen.

    Jag är säker på att man kan byta ut linserna mot någonting annat (då är det dock inte daal längre)...kyckling kanske om man tycker om och äter det?

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ahh sol. Vad avis jag blir. Hemkommen till Luzern fran Miami och da ar det bara regn i Luzern. Naja, snart kommer val solen hit med. Ha det gott! Kram towe

    SvaraRadera
  6. Hmm...Var jobbar du om du publicerar rapporter? Låter intressant! :)

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig blogg ;0)
    Återkommer gärna!!
    En underbar vecka till dig!!
    Kream Cilla

    SvaraRadera
  8. Jag kan gilla den typen av mindre rapporter också! Speciellt om de är färdiganalyserade med intressanta resultat.

    SvaraRadera
  9. Så vad har hänt idag, tisdag då? :)

    SvaraRadera
  10. Härligt med vårsol! Kul att det känns bra på nya jobbet! Kram kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina