21 maj 2010

Vilken stjärna!!!

Whitney Houston hade sin storhetstid på 80 talet och nu är hon back in business. Ifjol så släppte hon en ny skiva som jag fick av Anton på min födelsedag strax innan jul. Det första jag gjorde var att lägga in den i min mobil och jag har lyssnat varje dag - nu kan jag alla sångerna utantill. Men denna duetten som hon har gjort tillsamman med Akon är helt klart den bästa. I början av juni kommer hon till Köpenhamn och Stockholm. Jag är bra sugen på att gå och kolla på henne. Jag har sett henne en gång för många,många år sedan i Göteborg och hon var helt fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina