20 december 2009

Snö, snö och åter snö

Jag kan inte komma ihåg att det har snöat så ihållande någon gång förrut. Det har snöat konstant sedan i torsdags. Först idag har det varit lite upphåll på eftermiddagen. Det har säkert kommit minst 30 cm och det är så vitt och juligt utomhus. Helt underbart!!!Dagens planer var ett besök på Nova Lund och handla de sista julklapparna och eventuellt en julkjol till mig och sedan köra till Gerdahallen och träna step-up. När jag väl kom iväg så insåg jag att det var alldeles för mycket snö på vägarna och jag hade inte hunnit med båda sakerna. Jag fick helt enkelt välja - och jag valde Gerdahallen!!! Jag är nästan lite stolt över mig själv att jag gjorde det valet och inte körde och shoppade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina