21 december 2009

Varför har jag väntat?

Nu är jag verkligen inne i ett spin när det gäller träning. Har varit på step up pass på Gerdahallen i Lund i tre dagar i rad och det är såååå roligt. Det börjar flyta på lite bättre efter varje gång men det är en bit kvar innan jag kan bli ordentligt trött. Det är mycket snurrar, mamba, rock step, cha cha - ibland är jag lite lost. Men åhhh, så roligt det är!!! Jag ska definitivt köpa kort där efter alla helgerna.
Imorgon blir det inte step up utan då ska jag gå på aerobic och då får vi se hur det går. Det börjar vid 16 tiden. Någon som är sugen att hänga på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina