30 december 2009

Ny style


Nytt år, ny frissa!!! Jag får ofta kommentarer som "Vet du ifall du ska långt eller kort hår?" Jag ska nog ha kort hår för det klär jag bäst i och så är det nu. I förra veckan klippte jag lugg och det såg inte bra ut. Jag kunde bara inte gå på nyårs fest och se ut så i håret. Igår kväll ringde jag runt till lite olika frisörer och hör och häpna - jag fick napp - och jag blev nöjd. Det brukar ta några gånger innan jag blir nöjd. Egentligen ska man tolka det som om att jag inte är riktigt nöjd men inte denna gången. Här kommer jag nog fortsätta gå (foto kommer senare). Så nu är jag korthårig och ska förbli sådan. Om jag säger något annat så får ni tala förstånd med mig.

3 kommentarer:

  1. Det låter spännande. Kul att vi ses snart, väldigt snart!
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  2. Du har väl varit snygg i håret i alla år...??!! Så fin din blogg är och vilka vackra foton du har! Gott Nytt År Carina! Och hälsa lillsyrran!
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Hej Carin!!! Vad trevligt att du tittar in hos mig. Gott nytt år själv - Lycka till med nästa år.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina