22 december 2009

"Den lilla svarta"

Vad skulle jag gjort utan Esprit kläder? Det är nästan den enda butiken jag går in och tittar på kläder och där är alltid något nytt som faller mig i smaken. Jag har full koll på vilka kläder som är nyinkomna och vilka som har varit med ett tag. Ibland tycker jag att jag borde titta lite mer någon annan butik men sedan i nästa stund tycker jag - varför? Esprit kläderna tilltalar mig och deras stil passar mig som handen i handsken. Idag blev det en svart klänning till nyår och jag blev nöjd...

1 kommentar:

  1. Vilken söt FINklänning. Passar perfekt till nyår!
    Den blir du säkert kanonsnygg i!!

    Kram
    //Nettan

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina