27 december 2009

Sjukstuga på Nymånen

Är det inte typiskt? Nu när jag äntligen har tagit mig i kragen och börja träna och hittat något som jag tycker är roligt så ska man få kramp i vaden. Nettan och jag var på Gerdahallen och tränade step-up och efter 25 minuter sa det pang i vaden!!! Nu har jag skit ont och haltar fram. Undrar hur lång tid det ska ta innan det är bra igen. Krille smorde in vaden med Zon och jag får väl köra med det i några dagar och samtidigt vila så får vi se vad som händer. Jag blir trött...

2 kommentarer:

  1. Vad säger man? F-n åsså, eller?!

    Jag håller tummarna för att det ska lösa sig - och det snabbt!!

    Kram från en snurr-förvirrad Nettan

    SvaraRadera
  2. Hej Cina!
    Japp, det är ungefär sånt jag också råkar ut för varje gång jag gör ett motionsryck. Det är trist!
    Men du kanske är sån som tar tag i saken igen när det känns bättre?!
    Det är där jag felar.
    Hoppas det försvinner snabbt. Ha det bra så länge
    Kram, kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina