28 december 2009

Sämre än väntat


Jag har varit på min premiär tur på det nya IKEA varuhuset i Malmö. Det är nästan pinsamt att säga men så är det faktiskt. Innan hade jag dryga 10 minuter till IKEA men nu när det har flyttat tar det knappt 25 minuter. Lite väl långt för att bara köpa ljus och servetter...
Idag hade jag faktiskt ett ärende - galgar, korgar/lådor och skohyllor - allt till garderoben däruppe. Men med mig hem hade jag bara två stycken korgar och inget annat - som stod på inköpslistan...
Mitt intryck då? Jag blev besviken. Det andra IKEA varuhuset var trevligare och mysigare. Detta kändes tråkigt och opersonligt. Det kommer nog inte bli så många spontana besök där mer, tyvärr.

1 kommentar:

  1. Jag tror man är vanemänniska, man hittade på det gamla. Jag vet inte vad jag tycker än men jag ska ge det några besök till, har varit där 2 gånger. Andra gången kändes lite bättre, hade fått lite koll.
    Jag har fått närmre dit, men om det blir fler besök det vet jag inte.
    Vad synd att du inte hittade allt du skulle.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina