22 december 2009

Julshopping

Idag var tanken att de sista julklapparna skulle inhandlas och Anton och jag begav oss till Nova i Lund. Jag blev förvånad över att där inte var fler människor. Det var som en vanlig lördag men det passade mig utmärkt. Jag fick handlat en del julklapparn men det återstår ännu en del.

Varje år råkar jag ut för ett "konstigt fenomen". I början av december börjar jag att julhandla och av någon konstig anledningen invaggas jag i en bild av att de flesta julklappar är färdiga. Jag har bara några få kvar...men när det bara är några dagar kvar inser jag att jag har mer än hälften kvar. Nästa år får jag ändra strategi. Jag vill vara klar med julklapparna när det är så här dax inför jul och bara mysa och pyssla, läsa böcker, titta på bra film. Det blir nästa års projekt att utarbeta en bättre plan.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild!
    Jag trodde att jag handlat alla julklappar och var väldigt nöjd, ända till jag jag kom på att jag glömt att handla en!! :)
    Ha en skön jul! /Jess

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina