18 februari 2014

Tjejmiddag med fina vänninor

Det blev en trevlig kväll men inte en lika rolig arbetsdag.
Things happens och det är bara att gilla läget
eller så för man säga ifrån på vad man tycker är felaktigt.
 
Stora Syster fick agera taxi idag och köra och hämta både mig och Lille Bror,
först mig på jobbet och sedan Lille Bror från hans handbollsläger.
På kvällens agenda stod en tjejträff och det vara bara att börja
laga middag. Jag serverade en indisk köttgryta och alla gillade den och
det kändes som ett gott betyg.
 
Idag saknade vi Yvonne, som var och åkte skidor, och Majsan,
som var super, duper förkyld. Men istället fick vi nöjet att språka med Lolos pojkar.


 Lille Bror sov över hos en kompis idag med så han var inte hemma och kunde underhålla
våra unga gäster och Stora Syster var på restaurang och åt midag med en kompis.
 
 
Nu är jag så slut och ögonlocken orkar inte hålla sig öppna längre
så nu tänker jag knyta mig till kojs och samtidigt säga godnatt!
 
GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina