22 februari 2014

Frukost och skidor

Damernas 3 mil i OS stod på morgonschemat idag.
Jag var laddad och ville se det tillsammans med frukosten.
Kändes som en lugn och skön start på lördagen.
För mig i soffan alltså. Desto värre för dem i skidspåret...

Maken och Lille Bror påbörjade att röja i hans rum för att sedan kunna måla.
Jag hade TVn på i bakgrunden och sprang och tittade med jämna mellanrum
under tiden som jag sorterade tvätt, gjorde egen müsli och stryktvätten.
Kändes som en bra kombo.


Maken och Lille Bror är just nu iväg i Köpenhamn för att lämna av ett par vänner
på Kastrup och samtidigt passar de på att köra inom Bottle Shop och
proviantera lite drickbart. Jag ska snart bege mig ut i det vårlika vädret
på en liten promenad och få lite energi inför kvällens melodifestival.

Jag vet egentligen inte om vi ska se den.
Vi har inte sett någon deltävling i år och vid närmre eftertanke inte de senaste åren heller
utan det har bara blivit finalen som har lockat oss.

Ha en fortsatt bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina