20 augusti 2012

Vill bara vara utomhus

Hujedamig!
Vilket varmt väder vi har idag.
Klockan är över åtta på kvällen och det är fortfarande runt 25 grader varmt.
Detta har vi verkligen längtat efter. Jag försöker utnyttja ljuset så mycket som möjligt.
Frukost, lunch och middag försöker jag äte ute i det fria.
Dagens simpass är avverkat och det är också utomhus.
Bild från IKEA.se
Jag har bläddrat lite i den nya IKEA katalogen (ja, den kom i brevlådan idag) - även det gjordes utomhus.
Men när klockan slår 21.00 idag så jag jag sitta inomhus och titta på DALLAS!!!
Snacka om rebirth!!! Jag vet inte om jag tycker det är patetiskt eller inte.
Den serien känns både död och begraven men man vill väl vara med och slåss om TV-tittarna.
Jag får ge den en chans och se vad jag tycker.

God kväll på er alla i cyper space!

3 kommentarer:

  1. Jag och mannen tittade på Dallas igår. Det gick liksom inte att låta bli. Såg att den är förnyad i USA och andra säsongen blir det 15 avsnitt. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. IKEA-katalogen... Jippi!Jag har inte fått min än, så jag längtar!!!

    Ha en fin onsdag! Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina