3 augusti 2012

Feeling Fame

Festligheter tre kvällar i rad sätter sina spår!
Jag snusade långt in på förmiddagen och det är så skönt att kunna unna sig det.
Frukost ute i det blå med klarblå himmel.
Det blir nog en fin dag idag!!!

I vår lilla småstad finns en nyöppnad butik, Kids & Friends, som har de mest underbara kläder.
För tillfället har de 70% rabatt på alla sommarkläder.
Det gäller att passa på och jag hade sett en alldeles strålande klänning till Stora Syster.
Och den satt perfekt på henne!
Vi tittade samstämmigt på varandra och nickade jakande!!
Nu hänger den i hallen och jag känner på tyget varje gång jag går förbi
och "Feeling Fame" är känslan
 Hennes tanke är att hon ska ha den till studenten nästa år men vi får se vad som händer tills dess.
Men 70% rabatt på ett högt ordinare pris är inte fy skam!

En tur till Västra Hamnen i Malmö för en kopp kaffe längs bryggan och sedan hem till min träolja.
Trädäcket behövdes oljas in och Maken hade köpt olja till mig.
Jag blev helt förskräckt när jag öppnade burken och såg att olja var VIT!!!
Men när jag hade lugnat ner mig lite och läst på burken så insåg jag att den
skulle skifta färg när den hade sjunkit in i träet.
Så där har jag tillbringat min eftermiddag och nu ska det torka ordentligt innan möbler ska tillbaka igen.

Nu är det handboll för damerna som visas i TV rutan.
Jag har laddat upp inför semifinalerna på 50 frisim för damerna.
Jag håller tummar och tår för våra två tjejer, Therese och Sarah.
Hoppas, hoppas det går vägen för dem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina