18 augusti 2012

Nya semester planer

Vilket underbart sommarväder vi har här i Skåne!
Det är runt 25 grader varmt och solen bara skiner på oss hela tiden.
Min Mårbacka Pelargon blommar som aldrig förr.

Min värk i ryggen börjar gå över och jag är lite mer rörlig idag.
Jag slog upp ögonen redan klockan sju och var ganska pigg.
Surfade runt lite på TV och hittade en bra film med Kirsten Dunst, All Good Things.
Resten av familjen vaknade när filmen var slut och när kaffe doften började sprida sig i huset.
Mysig lördagsfrukost är allt jag önskar mig en dag som idag.

Vi diskuterar mycket om nästa år när både jag och Maken fyller jämna år.
Vi vill resa någonstans tillsammans och vi börjar forma våra planer så smått.
En semester resa att se framemot!
Vi får se vad det blir.
Ännu är inget bestämt.

Nu är vi hemkomna från Stora Systers fotbollsmatch.
Äntligen fick de ta lite poäng, 1 liten pinne blev det att föra till protokollet.
Snart är det middag på G och ikväll blir det räkor och vitt vin.
Gott och enkelt!
Passar mig utmärkt en dag när sommaren visar sig från sin bästa sida.

1 kommentar:

  1. Jag är så lycklig för jag har precis som du en Mårbacka som blommar som bara den. Trodde aldrig att jag skulle klara av att hålla den vid liv (min första Mårbacka) men än så länge trivs den.

    Kram, kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina