1 juli 2010

Strålande sol!

Det är detta vi har längtat efter hela vintern och våren. Sommaren! Nu är den här och det gäller att njuta. Idag har jag haft förmånen att jobba halva dagen hemifrån. Anton ville inte vara hemma själv hela dagen så jag körde hem vid halv ett tiden och det är en otrolig förmån, att själv kunna styra över sin arbetstid. Huvudsaken är inte var man jobbar utan att man jobbar. Det passar mig jättebra. Jag har suttit i vårt nya halvfärdiga uterum och njutit. Anton har bakat en tigerkaka som vi alla har fikat på till Ernst. Nu ska vi koppla in Telias nya digital box. Den har funnits här hemma i några veckor men tiden har inte funnits där men nu dj-ar ska den kopplas in. Dessutom har Krille varit och handlat middagsmaten till imorgon så det slipper jag, bara köra direkt hem från jobbet och bara njuta av solen. Jag ska nog rent av öppna mig en cider!

3 kommentarer:

  1. Nu blev jag ruskigt sugen på Tigerkaka.

    SvaraRadera
  2. Jag blev sugen på en cider!

    Kram
    //Semesterfiraren Nettan

    SvaraRadera
  3. ...och jag blev sugen på semester!
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina