12 juli 2010

Sol, sol och åter sol

När jag öppnade upp dörrarna på jobbet och steg ut i solen klockan halv sex nu i kväll möttes jag av en tropisk värme av inte dess like. Jag har suttit inne hela dagen idag och förmiddagen var lite 'skyig' så det var svårt att avgöra hur varmt det var men det fick jag reda på när jag gick ut... Jag njuter verkligen av ljuset och sommaren!!!
Anton har haft en bra dag på sjön med en kompis hela långa dagen och sedan var det sleep over därhemma så han har jag inte sett röken av. Ingen av oss andra var sugen på mat i något större omfång utan vi ville bara ha vatten! Jag ska bara lata mig hela låååånngga kvällen!

1 kommentar:

  1. Ja, det är härligt med värmen.
    Kul att höra att Vivi har det bra.
    Skorna på bilden stl. 43 är Gustavs nya sandaler. När han väl börjat gå i dem så trivs han riktigt bra.
    Ha en fortsatt skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina