25 juli 2010

Pengarna bränner i börsen

Nu har Emma fått sin första lön och pengarna bränner i börsen! Jag hade lovat henne en tur till Nova så hon kunde shoppa lite. Det blev en hel del kläder. Jag kan själv komma ihåg den känslan när man fick sin första lön och man kände sig så rik. Jag shoppade en hel del på den tiden.
Men nu måste jag få gnälla lite... min rygg är inte som den brukar. Ibland får den sig en knäpp och det gör skit ont. Det är Krilles och mina promenader som har gett mig ryggont. Jag har nog ganska lätt för att kräka när jag mår dåligt - även idag blev det ett sådant besök till toaletten. Min goda vän Åsa är massör och snäll som hon är tog hon emot mig på söndags kvällen för att ge mig lite massage. Det var ryggläge resten av kvällen men Ipren som tilltugg. Det känns som om min första semester veckan har varit lite ur fas när det gäller det kroppsliga. Det kan bara gå åt rätt håll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina