21 juli 2010

Man blir trött av solen

Vi var uppe med tuppen, jag och min man, och gick en runda på 1 timme. Det är skönt att komma ihåg och frukosten är ljuvlig. Jag blir riktigt sugen på kaffe efter promenaden. Åhus och Beach handboll nästa. Det tar oss cirka en timme att köra till Åhus. Det är tvärs över hela Skåne. Anton och jag har haft en underbart mysig dag. Solat och badat, tom jag har badat och det var skönt. Innan vi körde hade jag lovat Anton en glass på glassbåten så vi styrde stegen dit. Den glassen var som en hel middag. Varken Anton eller jag orkade äta upp våra glassar. Nu ikväll har vi ätit min hemmalagade pizza, recept från Leila. Nu är jag helt slut och ska snart "knyta till kojs". Tomorrow is another day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina