4 juli 2010

Sovmorgon

Igår innan jag gick och la mig så hade jag en önskan att få sova tills att jag vaknade av mig själv. Det blev till 09:43. Det kändes skönt. Krille hade handlat bullar och vi åt frukost i sommar solen. Vilket sagolikt väder vi har! Jag har varit ute och gått i en hel timme och nu är det lite röj i trädgården och tvättstugan som gäller. Jag vill vara hemma när Anton kommer hem från cupen. Men ikväll är det Bio med Emma och Syster Yster - Eclipse med Edward, Jacob och Bella. Det ser jag framemot.

2 kommentarer:

  1. Skönt med sovmorgon.
    Ha en skön dag med lite av varje. Det låter skönt att kliva in i en sval bio-salong i kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. SV: det är ingen fara med mig, blir bara lite sur på mig själv för att jag är så vimsig och inte har bättre koll.
    Skall börja lyssna upp lite bättre och inte gå i dagdrömmar jämt...
    Tack för omtanken
    Kramar till dig!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina