20 juli 2010

Vilken hemsk avslutning

Min stranddag igår avslutade på ett mycket otrevligt sätt! Jag fick ett migrän anfall på stranden och var inte kapabel att ta mig hem för egen maskin. Som tur var skulle Vivi och Fonsi till Staffanstorp. Vivi fick köra min bil och jag bara låg och yrade. Det är fruktansvärt att ha sådan huvudvärk! Jag tror jag ska dö och magen vänder sig ut och in. Jag har fått recept på tabletter som jag ska ta direkt när jag känner symptomen men de hade jag inte hämtat ut. Krille stod beredd när jag kom hem för att köra mig ner till apoteket. Nu med det nya systemet med fullmakter på apoteket så var jag tvungen att följa. Puh!! Men efter fyra timmar lugnade det ner sig och jag kunde masa mig ur sängen och duscha och äta en rostemacka. Detta är inget jag önskar min värsta fiende. Det är värre än att föda barn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina