14 juli 2010

Cool leksak

Jag har skaffat mig en leksak! En Iphone! Det hör ju till saken att jag tappade min gamla mobil telefon från fjärde våningen på hotellet när vi var på Mallorca men hör och häpna den fungerade när jag väl hade satt ihop alla delarna igen fast den hade fått sig rejäla törnar. Det var väldigt passande när de ringde från 'The Phone House' och ville erbjuda mig en ny telefon och samtidigt förlänga mitt abonnemang. Sagt och gjort! Två veckor senare så kom det ett efterlängtat paket och nu har jag sysselsättning för hela semestern. Det är en fantastiskt liten "manick" med otroliga finesser. Nu vill resten av familjen också ha varsin Iphone...

4 kommentarer:

  1. Anders har en såklart och den är till stor hjälp för oss alla vid minsta lilla fråga. Inom ett par sekunder så hittar han ett svar.
    För mina behov tror jag att den är för avancerad än så länge.
    Men vem vet, jag blir fiffigare och fiffigare!
    Ha det så kul!
    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Jag stortrivs med min, hoppas du kommer att göra det också!
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag är lika kär i min iPhone som jag var från början.

    SvaraRadera
  4. Härligt! Jag ska också skaffa en snart, men jag kan liksom inte bestämma mig för om jag ska vänta på 4:an eller inte. Ilandsproblem av stora mått.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina