30 juli 2010

Knep & Knåp

Det går framåt med uterummet, nu är det inte så mycket kvar. Krille har snickrat och målat hela dagen och det är så att tar man lite varje dag så blir man klar till slut. Anton har legat i soffan och tagit det lugnt hela dagen och vilat sig i sin förkylning. Igår var vi hos dokotorn och äntligen fick jag konstaterat att han har förkylnings astma. Jag har tjatat om detta i över ett år men ingen har riktigt lyssnat på det örat men nu var nog öronen rensade!!
Jag har spenderat dagen hemma hos min mamma och fixat och donat med kommunen och hennes bostadsrätt förening. Hon har fått syrgas levererat hem till lägenheten och det kändes bra tyckte hon. Hon såg pigg ut när vi körde därifrån. Nu ska jag laga middag och snart ska jag sätta mig och njuta av maten och lite vin därtill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina