26 juli 2010

Trasiga glasögon

Glasögon ska man ha i ansiktet och inte på fötterna!!! Igår när jag hade ont i ryggen la jag mina glasögon på golvet. Inte så bra för Emma råkade trampa på dem och det gick i sönder. Jaha. Idag fick det bli en tur till optikern och de kunde fixa till dem. Wow! Där sparade jag några tusen lappar. Hela eftermiddagen har jag tillbringat framför min jobbe dator. Det var en del budget material som skulle fram och det tar sin lilla tid.Det har varit svårt och koncentrera sig eftersom min mamma är ganska sjuk och ligger inlagd på sjukhus. Hon har svår astma och fått två lunginflammationer som inte vill släppa. Nu tror de att hon har proppar i lungorna. Idag har det varit röntgen och imorgon får vi besked. Det är inte roligt när ens nära och kära är sjuka.

6 kommentarer:

  1. Hoppas din mamma snart är på bättringsvägen!

    SvaraRadera
  2. Låter inget vidare med din mamma, hoppas hon kryar på sig. Hälsa henne från mig. Och förresten krya på din rygg också. Kramar från Anna Thulin

    SvaraRadera
  3. Lite visset och lite kul den sista tiden.
    Hoppas verkligen din mamma kryar på sig snart och att du också blir av med ryggvärken!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Usch, det låter inte så bra alls. Jag hoppas verkligen att din mamma snart är piggare igen. Och du med med ryggen din. Tur på glasögonen i alla fall. Det kan ju räcka med elände för en dag!

    Stor kram Emelie

    SvaraRadera
  5. Hoppas att både du och din mamma kryar på er snart.
    Kramar från ett varmt Lefkas
    /Christina

    SvaraRadera
  6. Krya på er båda! Hoppas ni snart blir bättre. Kram på dig./ Lolo

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina