15 juli 2010

Fartblind

I mitt jobb är det stora siffror i omlopp. Idag har jag tillbringat dagen med att försöka utreda kurs differenser som rör sig om fem miljoner euro och det kommer att fortsätta imorgon. Det blir bara siffror tillslut och avvikelser på några hundra tusen blir bara avrundnings fel. Någonstans måste jag intala mig att det är pengar det handlar om. Jag brukar skämta om att om klockan är mellan 8-17 så är det lite pengar men är klockan efter 17 är det en dj-la massa pengar! Nu är det bara en dag kvar och sedan är det semester. Det ska bli skönt. Några aktiviteter är inplanerade tex High Chaparall och Köpenhamn, kanske en tur till Tyskland och inhandla öl, vin och sprit. Sedan ska det jobbas med uterummet. Men först ska vi inhämta känslan av semester. Jag längtar!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas att din semesterdrink smakar gudomligt ikväll!

    Like you!
    //Nettan

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina