5 juli 2010

Tidig kväll

Jag är trött och ska gå och lägga mig. Klockan är bara tjugo över tio och det är minst en och en halv timme tidigare än jag brukar. Men att gå upp klockan sex varje dag, fem till sex dagar i veckan och bara få sova sex timmar. Ja, det säger säg själv att kroppen säger ifrån till slut. Egentligen borde jag sitta utomhus och njuta av vädret, sitta med min bok omsvept i en filt och ta in sommaren. Men det är nödvändigt att sova. Dessutom har jag varit och tränat på Friskis idag och det är en extra bonus för tröttheten. Så får det blir. Nu ska jag sova!
God natt alla mina läsare.

4 kommentarer:

  1. Vad duktigt att du varit på friskis.
    Det var friskt!
    Hoppas du får en god natts sömn!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den bästa sömnen är alltid efter träning! Hoppas du sov gott :)

    Ja, jag lovar att visa upp både tårtan och andra detaljer så småningom!

    Kram Emelie

    SvaraRadera
  3. Härligt med lite ordentlig sömn. kram kram

    SvaraRadera
  4. Ibland är det verkligen skönt att gå till sängs tidigare än vad man är van vid. Särskilt de dagar då tröttheten är utan dess like.
    Hoppas nu att du i helgen får tid att vila upp dig ordentligt.
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina