13 juli 2010

Elefenbensbröllop

Idag är det 14 år sedan vi gifte oss, min käre man och jag! Vart har dessa år tagit vägen? Jag kan inte få en bättre man. Vi passar varandra som handen i handsken och vi har väldigt roligt tillsammans. Krille är en väldigt rolig kille som får in de rätta kommentarerna, mitt i prick och klockrena! Jag tycker det är viktigt att man kan skratta tillsammans och det gör vi. Vi båda gillar när det händer saker och vi gillar även ordning och reda. Ikväll ska vi fira med ett restaurang besök i Malmö. Puss på dig min käre man! Jag älskar dig!

9 kommentarer:

  1. Grattis på eran dag. Visst är det underbart att kunna skratta mycket ihop.

    SvaraRadera
  2. Stort och varma gratulationer!
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Stort grattis på bröllopsdagen!
    Kram Anna (Thulin)

    SvaraRadera
  4. Grattis och jag onskar er manga fler lyckliga och roliga ar tillsammans! towe.

    SvaraRadera
  5. Gratti, grattis på er dag.
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  6. Grattis!
    Ha det så trevligt i kväll och ja, humor är viktigt! :)

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni får en trevlig kväll med prat & skratt och stort Grattis!
    Kramar från Monica

    SvaraRadera
  8. Grattis till er båda! Vad fint du skriver, precis så önskar jag att jag känner om 14 år!

    Kram Emelie

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina