13 januari 2014

Försäljning på blocket

Lille Bror har haft utrensning bland sina TV spel och konsoler
Nu ska det säljas och göras plats för PS4
Det är förbeställt ett sådant och det kommer snart att levereras

Idag är det en ny dag med nya förutsättningar.
Måndagar känns alltid som en liten nystart och energin är hög efter helgen.
Idag var hade jag planerat in att jag skulle gå iväg på lunchen och gympa.

Vi har det så bra på mitt jobb att varje dag på lunchen finns det
olika aktiviteter som vi anställda kan utnyttja såsom
Afro, Sh´bam, Body Step eller Zumba.
Många av mina kvinnliga arbetskollegor brukar gå men jag vill gärna gå och äta lunch.
Men någon dag i veckan ska det väl fungera att skippa lunchen
och bara äta något lite lättare vid skrivbordet.
Sagt och gjort, jag pinnade iväg till dagens pass som var ett Afro pass och det var roligt.

Idag har vintern kommit till oss i Skåne land.
Det började snöa på eftermiddagen och här i Skåne snöar det inte rakt ner
utan från "sidan" eftersom det blåser så infernaliskt hela tiden.
Så kvällen har varit en innekväll och tillsammans med Maken
och Lille Bror har vi titta på EM i handboll på TV.


Lille Bror har även hunnit med att lägga in en annons på blocket
med alla sina PS2 spel och det börjar ticka in SMS och mail
om intresserade köpare och han är glad som en "spilleman".

2 kommentarer:

  1. Bra att man kan få tillbaka lite pengar innan nytt kommer in, man kan ju inte spara allt :)
    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har hittat tillbaka! Gott Nytt År nästan två månader efter. Det var alldeles för länge sen jag besökte din blogg Carina. Kul att jag hittade tillbaka. Happy day! towe. p.s. jag har bytt bloggadress...

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina