20 februari 2013

Vackra LCHF Böcker

Pling i telefonen
Snabbt in och kolla vad det kan vara som plingar
Ett SMS från Schenker
Mina kokböcker från Adlibris har kommit och finns att hämta på Pressbyrån.
Det är vackra böcker med smarriga recept!


Hej fina du!
Vad har du gjort idag?
Har din dag blivit så som du hade tänkt dig?
Eller du har gjort något helt annat?
Du hade kanske inga planer (för det är faktiskt så ibland att dagen är "planlös")
vilket också kan vara skönt!

Jag hade planer för min dag, min arbetsdag i alla fall.
Men det blev något helt annat.
Jag fick en uppgift som skulle vara klar omgående
och då är det inget att be för.
Bara och kavla upp armarna och fundera ut hur jag ska lösa uppgiften.

Lille Bror fortsätter sin hanbollsvecka och idag var det mellan 9-15.
Det var alldeles perfekt för mig för då hann vi köra och hämta mitt paket
och köra och handla lite middagsmat.

Nu har jag precis varit i Malmö och promenerat runt
i drygt en timme (under tiden som Stora Syster har tränat)
och inspekterat ombyggnaden av ett
köpcentrum som ligger mitt i centrala Malmö (Triangeln).
De håller på att bygga ut men jag blir väldigt fundersam
över hur alla dessa köpcentrum ska överleva.

Nu är det dax för en kopp te och lite bläddrande
i mina vackra kokböcker.

2 kommentarer:

  1. Ahh inspirerande kokbocker. Jag har kort LCHF sedan vi kom hem fran semestern i mitten pa januari och 7 kg har runnit av. Nu har jag inte sa mycket fett i matlagningen som man har med LCHF sa det kanske ar mer LCHQ jag ater fast utan quinoa och sana kolhydrater. Hur latt som helst. Ska spana in kokbockerna ovan nar jag ar i Sverige over pask. Kram towe.

    SvaraRadera
  2. Brukar kika in här då och då och saknar dina inlägg!
    Hoppas allt är väl!
    Visade mina barn din dotters fotbollsfilm. De blev mycket imponerade!
    /Malou

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina