19 februari 2013

Mina följeslagare

Mina följeslagare under vintern!
Mina Olle skor är bara bäst.
Jag är inne på mitt tredje par och de är snart utslitna.
Jag älskar dem!

God kväll på dig i cyperspace!
Lite lugn morgon idag.
Lille Brors handboll började inte förrän halv elva och vi begav oss strax innan tio.
Det tar dock bara 10 minuter att köra till Lund men han vill vara ute i god tid.
Det är ett personlighets drag som han INTE har fått av mig.
Viljan finns även hos mig men jag är en otrolig tidsoptimist
och jag misslyckas totalt varje gång.
Lite dålig disciplin men jag försöker faktiskt att komma i tid.

Fastän han hade tränat handboll hela dagen ville han iväg
på sin egna träning ikväll.
Stora Syster och Maken är iväg till Bunkeflo för träning
och jag sitter här och sorterar kort i datorn.
Ett projekt som jag har försökt slutföra i några månader nu
men inte riktigt kommit fram till målet ännu.

Alla är hemma vid nio tiden och då vankas det lite kvällsfixa.
Mumma för själen!

2 kommentarer:

  1. Jag har haft gråa jag me :)
    Men vi har så varmt inne så jag använder numera Birkenstock :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna,
      Jag har också ett par Birkenstock men de används mest under våren och sommaren, så slipper man känna alla smulor på golvet...
      Kram

      Radera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina