26 maj 2015

Rosa regnkappa

En dag som känns bra.
Många saker har blivit avbockade från listan
och jag gillar känslan av att få saker gjorda.
 
Lille Bror skulle köras till träningen och jag hade en massa ärenden att uträtta.
Nya rengöringsprodukter skulle inhandlas, shorts och skjorta till Lille Bror.
Och det blev även en tur inom JOY, min favvo affär.
Jag hittar alltid något fint. Jag vet inte om det är tur eller otur... men jag väljer att se det som tur.
Idag hade de satt ner priset med 50% på en rosa regnjacka,
vilken jag har tjuvkikat på under hela året.
Lite onödigt eftersom jag har en fin regnjacka... men inte en precis en sådan.
Jag slog till!!! Och det kändes bra.
 
 
Så nu kan det regna hur mycket det vill för jag är redo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina