21 maj 2015

Varningslampa lyser!

Jag lyckades ta mig ur sängen imorse trots att det
hade blivit alldeles för få timmar.
Det går väl an i några dagar men sen måste jag anpassa mig
efter de tidigar mornarna.
 
Idag är det den andra semifinalen i Eurovision.
Sveriges bidrag med Måns Zelmerlöv och låten Heroes
är tippad som vinnare men det får vi se på lördag.
Det är alltid svårt att förutspå en vinnare.
Men den är bra och jag håller tummarna för honom.


 
Det blev en akut uttryckning till Lund och hjälpa Stora Syster med bilen.
Det hade börjat lysa en varningslampa och det är alltid lite osäkert när
man är själv i bilen. Hela familjen fick bege sig och möttes i Lund för
att byta bilar och nu står den ena bilen på uppfarten och varningslampan lyser fortfarande.
 
Varför är det alltid så tråkigt med bilar?
Och det blir inte bättre av att jag är totalt ointresserad, den ska bara fungera helt enkelt.
Jag får se om jag hinner köra inom en verkstad imorgon för att kolla
vad som kan vara fel. Trevligt fredagsnöje, NOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina