22 maj 2015

Efterlängtad fredag

Efterlängtad fredag!
Jag har lyckats med mitt nya liv, att gå upp tidigt på morgonen
och vara på jobbet vid sju tiden. Men jag får arbeta lite med
att gå och lägga mig i tid. Jag är en nattuggla och det blir sällan att
jag kommer i säng före kvart över elva på kvällen.
 
Middagsmaten var redan inhandlad men Maken vill ha lite rolig öl så det fick
bli en runda inom systemet och botanisera bland ölen.
Vi benämner ölen enligt följande: fulöl är köpt i Danmark och är av lite billigare variant.
Rolig öl köper vi på systemet och då väljer vi lite olika sorter.
Det är roligt (hahahaha)att gå runt och titta på lite olika flaskor
och vackra etiketter. Jag måste medge att jag väljer lite efter etiketten.
Roligt, eller hur!
 
 
Gillat och gott röd vin till mat och nu äter vi "efterrätt".
Lösgodis, Cheese Doodles Chrunchy och röd vin.
Det är en efterrätt som faller mig i smaken och som sällskap har vi Lets Dance.
 
Jag känner att jag är nöjd med min fredag än så länge.
Vi har spanat in en film lite senare och förhoppningsvis så faller inte ögonlocken samman.
Det finns risk för det men jag ska kämpa!!!
 
God fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina