25 maj 2015

Avslutning Mindfulness

Idag är det lite klirr i kassan och det är aldrig fel.
Det är alltid för mycket månad kvar av lönen...
Jag är glad för att handla så det är inte så konstigt.
Jag brukar säga att jag hjälper Sverige att gå runt.
 
Idag var det sista dagen på min mindfulness kurs.
Varje måndag i 12 veckor har jag stigit upp tidigt, tidigt för
att vara på kursen kvart i sju på morgonen.
Och detta är en stor bedrift för mig som är extremt morgontrött
och speciellt på måndagarna. Jag vänder på dygnet under helgen,
nja inte riktigt men lite grann i alla fall.
Jag känner mig stolt över att jag har orkat att stiga upp på morgoen.
 
Trots att jag är tidigt på jobbet så kommer jag inte hem förrän fem halv sex.
Med enkel matematik så blir det minst 9-10 timmar om dagen.
Alldeles för mycket om du frågar mig.
Jag ska försöka bättra mig och gå hem i tid men det är svårt.
Mailen växer och en massa saker som ska fixas.
 
 
En busy vecka som jag ser framemot.
Vissa veckor är bättre än andra och detta är en av dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina