19 maj 2015

Ordning ibland kläderna

Konferensen fortatte idag på Park Inn i Västra Hamnen i Malmö.
God fika och lunch är ett givet inslag och min föresats att
inte ta något extra var inte så lyckosamt...
Det är så lyxigt och gott och jag intalar mig själv att
det inte spelar någon roll med en dags undantag.
 
Karaktären är i stort sätt försvunnen när det gäller godsaker
som serveras på konferens. Och idag fanns det croissant med nutella.
Väldigt onyttigt men ack så gott! Jaja, en dag gör ingen skillnad.
Arbetsdagen var slut redan klockan 15 och jag körde direkt hem
och slängde mig i sängen. Ögonlocken var så tunga och en liten
"powernap" skadar ingen och är så välbehövligt.
 
Kvällens projekt var en tur till IKEA och införskaffande av klädstång och
en massa galgar. Mina kläder får inte plats i garderoberna och ligger i påsar och
jag hittar inte i påsarna och jag har ingen koll på vad jag har för kläder.
Jobbigt, om du frågar mig!
 
 
Jag var inte sugen på att ta tag i det i dag men nu finns klädstången här hemma
och bara väntar på att jag ska ta tag i det och sortera ibland alla
plagg som väntar på att få användas. Det får bli morgondagens projekt.
Japp, så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina