31 december 2013

Gott Slut!

Nu är vi här, vid årets sista dag!
Det är vilken dag som helst, förutom att vi har oftast en fest!
Förr i tiden hade jag alltid en massa nyårslöfte
men det slutade alltid med att jag hade ångest några dagar
efter nyår eftersom jag bröt mitt nyårslöfte.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket.
Jag har "städat" på min blogg.
En massa foto från alla inlägg har varit försvunna men nu är
allting återställt igen och det känns skönt att
äntligen vara klar med det projektet.
Av någon anledning så har alla foto från juni 2010 till augusti 2011
försvunnit och det har tagit mig åtskilliga månader att återskapa
alla blogg inlägg och nu är jag FÄRDIG!!!
Det är förmodligen jag som har strulat och skapat kaoset själv.
Så kan det gå när man inte är speciellt IT kunnig.

Jag har hunnit med ett litet besök hos Syster Yster och
önska henne och hennes familj ett gott slut och ett gott nytt år.
Sedan en liten tupplur under mitt gosiga täcket och nu är jag redo för att
smycka mig i min 70-tals disco dress.
Jag kommer se "hideous" ut men det får jag bjuda på.
Hoppas alla andra också har klätt ut sig.
Jag lovar, det kommer en massa foto imorgon så ni får se våra outfits.

Jag vill önska er alla ett gott slut och en trevlig afton.
Tack för att ni återkommer till min blogg och 
orkar läsa, mina ibland ganska tråkiga inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina