30 december 2013

Final i B-slutspel

Måndag och finalspel!
Egentligen hade jag tänkt att jobba hela dagen
men ett finalspel ville jag inte missa!
Några timmar på hemmaplan innan det var dax att bege sig till
Färs och Frosta Arena i Lund.

Det var en final som innehöll alla attribut för att skapa spänning.
Domaren höll inte reda på poängställningen
En pojke i Trelleborgs lag bröt handleden och det 
var ingen vacker syn och han var helt vild av smärta - stackars pojke!
Brandlarmet gick och alla fick utrymma hela lokalen.
Så med det facit så blev det en väldigt spännande match.


Tillslut ljöd slutsignalen och Lugi hade vunnit med 16-4.
Vi jublade i kapp med pojkarna.


Linus och Vivi var och hejade på.


Prisutdelning och sedan var det dax för mig att köra till jobbet.
Några timmar framför datorn och jag var absolut sist kvar på kontoret när jag körde hem.
Lille Bror hade beställt hemlagad pizza och det kunde vi ställa upp på.


Imorgon är det årets sista dag och för att vara utvilade inför
discofesten som vi är bjudna på gick vi och la oss i tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina